ponedjeljak, 23. studenoga 2015.

"And remember the night is for hunting, and forget not the day is for sleep."

No, ovo je 24-satno crtanje stripova bilo po mnogočemu naročito. Za početak, tema: Opstanak. Ali basna. I to bez ljudi (kao što nije tradicija). S poukom. Još nešto? Glazbena želja, možda? :P
Nadalje, najviše ljudi do sad ali to je svake godine tak. Predvidljiva si, Hrvatsko!
Potom, moi. Tema me ostavila bez ideja i satima nisam uspio smisliti ništa. Čini se da mogu propovjedati i poučavati ljude kako da žive jedino kroz medij Supermana. Pa sam odabrao kukavički način i napravio adaptaciju tuđeg djela - ilustrirao sam prvih četrnaest stihova pjesme The Law of the Jungle velikog Rudyarda Kiplinga, one koji se odnose na opstanak (kasnije se kitice tiču iscrpno detaljnih propisa o pravilnoj brizi za brlog). Mogu se samo nadati, vjerni čitatelju, da ćeš moj uradak naći dostojnim Kipligovih besmrtnih stihova. Nisam, međutim, previše optimističan obzirom na komentare do sad: "Zakaj si uzeo taj font?" "Samo četrnaest stranica?" "Ma to je slikovnica!" :)
Triput hura za nove prijatelje, hrabre strip-jumfere i to što u šest godina još nismo imali nijedno đubre na ovim manifestacijama! Svi koji dođu su u najmanju ruku tolerantni, a obično se pokažu i kewl ekipom.
Kao i uvijek, hvala organizatorima, sponzorima, sudionicima i volonterima. Moj najdraži dan u godini ne bi postojao bez svih vas. Zakon ste.
Vidimo se dogodine na sedmom, jubilarnom 24-satnom crtanju stripova!

2 komentara:

Bob kaže...

Super si to ilustrirao, al font je fakat za kurac. Doduše, 24-satno crtanje je pa ne bi bilo fora ić instalirat poseban font da estetski bolje izgleda. :D

Mejo kaže...

Dođavola, Jime, ja sam grafičar, ne lektor! :)